Letošní ročník soutěže o nejoblíbenějšího servisního mechanika byl výjimečný hned z několika důvodů. Za prvé, do soutěže se zapojilo sedmnáct servisních mechaniků. Ano, čtete správně, až do takového počtu jsme se za ta poslední léta rozrostli. A za druhé, dosavadní dominantní pozice Josefa Hrušky, vítěze mnoha minulých ročníků, se otřásla v základech.
Je to sice zábavná hra, ale je to také i soutěž. Z toho, jak fanoušci hlasovali bylo jasné, že nad způsobem hlasování docela přemýšlejí, a že jim vůbec není jedno, komu svůj hlas pošlou. První velká vlna hlasů k nám dorazila hned v zápětí po vyhlášení soutěže. A druhá velká vlna hlasů připlula těsně před ukončním hlasování. Ještě půl hodiny před koncem soutěže bylo pořadí vítězů úplně jiné.
Od počátku soutěže s velkým náskokem vedl Ondřej Michalička. Za ním, s odstupem, ale jinak s naprosto shodným počtem hlasů, byli Zdeněk Kavka a Josef Hruška. Rozhodla teprve závěrečná půlhodina hlasování.
Poprvé v osmileté historii této soutěže se stalo, že na první pozici došlo ke shodnému počtu hlasů a navíc, že rozdíl mezi prvními třemi soutěžícími činil pouhý jeden hlas. O tom, že letos nemáme jednoho, ale rovnou dva vítěze soutěže o nejoblíbejnějšího servisního mechanika rozhodl hlas jednoho ze skalních fanoušků Josefa Hrušky, který mu jej odeslal těsně před ukončením soutěže, a srovnal tak skóre s Ondřejem Michaličkou.
Na prvním místě proto stojí Ondřej Michalička a Josef Huška, druhé místo obsadil s rozdílem pouhých dvou hlasů Zdeněk Kavka, a třetí místo s velkým odstupem obsadil Jan Rous.
Průběh letošní soutěže byl pro nás překvapivý nejen svým výsledkem, ale i tím, jak bylo na prvních třech místech těsno, a jak vyrované výsledky to byly.
Letos bylo ale zajímavé sledovat i dění na nevýherních pozicích. Byli jsme překvapeni a nadšeni z toho, kolik hlasů získali servisní mechanici, kteří u nás pracují teprve rok nebo dva. Na vítězství si sice ještě sáhnout nemohli, ale počet hlasů, které získali, byl skutečně impozantní. Bylo zcela nepochybné, že si u svých protějšků, řidičů a provozovatelů horských strojů, za tu krátkou dobu získali respekt a sympatie. Půjdou-li touto cestou dál, je témeř jisté, že v příštích letech bude souboj o první místa ještě zajímavější než byl letos.
Na dárkový koš se může těšit pan Martin Svoboda ze společnosti TMR Ještěd a.s., který se zúčastnil letošní soutěže a podpořil tak jednoho z favoritů. Panu Svobodovi k jeho výhře gratulujeme a doufáme, že dárkový koš od nás udělá radost! Nový majitel dárkového koše se může těšit například na Sudličkovu meruňkovici a Sudličkovu slivovici v dárkovém balení, výběr exkluzivních paštik, výběr kvalitní kávy, neobyčejné čokolády a také něčeho jen tak k zakousnutí.
|
|
|
|
Blahopřejeme oběma vítězům soutěže k zisku titulu Serviceman 2019 a děkujeme jim za to, že odvádějí dobrou práci a dělají nám na horách dobré jméno.
A blahopřejeme také výherci dárkového koše panu Martinu Svobodovi, děkujeme za váš hlas.
|